voor vertrek sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Joris Hogen - WaarBenJij.nu voor vertrek sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Joris Hogen - WaarBenJij.nu

voor vertrek sheffield

Door: Joris van der Hogen

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Van 12 november tot 26 november ben ik in Engeland. hiervoor moet ik me natuurlijk voorbereiden. Ik ga met Tandjero en Demir. We gaan met het vliegtuig en vliegen tussen Amsterdam->Manchester en terug Manchester->Amsterdam. Omdat we genoeg spullen moeten meenemen delen we met z’n 3'en 2 koffers. Voor de heenreis Slapen we met z'n 3'en bij Demir en dan brengt de pa van Demir ons om 04:00 uur naar Schiphol. We komen aan in Manchester om 08:20, vanuit daar kunnen we manchester verkennen en dan in de middag met de trein naar Sheffield.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

ik ben Joris van der Hogen en ik ben 18 jaar. ook ben ik een student van het ROC -Nijmegen en ik zit in ZSB4V2B. het komende jaar ga ik 2 reizen maken. de ene reis naar Sheffield en de andere weet ik nog niet. Maar over die 2de reis zul jeaan het eind van dit schooljaar meer van zien en lezen op dit account.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3198

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Sheffield Chesterfield

Landen bezocht: